Курси – лекційні, семінарські або тренінгові учбові формати зі значним змістом кейсових та тренувальних модулів.
Курси VBS орієнтовані на підприємців, топ-менеджерів, спеціалістів. Більшість з них спрямована на освоєння навичок з нуля, поліпшення продуктів компанії і розвитку бізнесу в цілому. В основі курсів – практичний досвід експертів і успішні кейси індустрії.
Всі курси авторські. Автори курсів – успішні та відомі реалізовані практики у
різних галузях та сферах бізнесу.
Курс підходить для усіх, в кого є потреба опанувати навик проведення бізнес-презентацій, маркетингових презентацій та інтерв’ю. Також курс буде корисним для менеджерів з розвитку бізнесу, менеджерів з продажу, осіб, які ведуть торгові або ділові переговори, або для будь-якого співробітника в компанії, який має розуміти своїх клієнтів та проводити презентації з продажу.
Курс підійде для широкого кола слухачів: працівників органів державної влади, місцевого самоврядування, закладів освіти, культури або громадських об’єднань. Кожен, хто хоче створювати позитивні зміни навколо себе і має ідеї, але не знає, як залучити ресурси для реалізації цих ідей, зможе знайти відповіді на цьому курсі. Керівники, які відповідають за впровадження таких змін у своїй громаді, сфері або закладі, зрозуміють, як організувати постійну роботу над залученням ресурсів.
Метою курсу є надання практичних знань та навичок, пов’язаних з успішним проєктуванням, плануванням, виконанням та оцінкою проєктів. По завершенню курсу учасники зможуть:
• керувати проєктом в організації;
• оцінити власну здатність керувати проєктом.
Курс пояснює, як побудувати ефективну систему рекрутингу – від складання профілю посади до адаптації нового співробітника в своїй компанії. Курс буде корисним для власників малого та середнього бізнесу, для керівників команд та HR-ів всередині компанії. Основні теми курсу: портрет кандидата, профіль вакансії, цикл і види рекрутинга, вибір методів пошуку, інструменти оцінки кандидата, оффер, контроффер, адаптація.
Метою курсу є надати учасникам знання, які допоможуть створити ощадливу операційну систему (Lean Operating System) для своїх організацій. Метою інтерактивного курсу є надання практичних знань та навичок, пов’язаних з успішним проєктуванням, плануванням, впровадженням та оцінкою Lean Operating System. Курс буде корисним для бізнес-лідерів, директорів, власників бізнесу, операційних менеджерів та фахівців з безперервного вдосконалення.
Курс присвячений актуальним практичним проблемам тестової і нетестової діагностики персоналу і шляхам їх вирішення в процесі оцінювання.
Курс буде корисним для менеджерів з персоналу (HR Generalist), власників малого бізнесу, які самостійно здійснюють функцію управління персоналом і зацікавлені в залученні й розвитку конкурентоспроможних співробітників, операційних HR (для вирішення завдань рекрутингу, оцінки, планування розвитку персоналу), стратегічних HR (у питаннях оцінки й управління HiPo).
Курс розкриває особливості і специфіку ігротехнічної діяльності та способу ігротехнічного мислення. Курс спрямований на передачу слухачам ігротехнічних інструментів для проєктування та проведення форматів, важливих для бізнесу, а саме: стратегічних, проєктних та аналітичних сесій. Курс буде корисним для HR-спеціалістів, керівників та співробітників проєктних департаментів, проєктних офісів, керівників департаментів розвитку місцевої влади, організаторів внутрішнього навчання в компаніях.
Успіх цілої справи, яку Ви провадите, залежить і від Вашої особистої здатності справляти позитивне враження на різноманітні авдиторії. Цей курс про те, як обрати правильну стратегію публічних проявів (появ на людях), щоби запам’ятали і Вас, і Ваші ідеї, і Вашу справу. Слухачки і слухачі дізнаються про розрахунок потреби проявів у засобах масової комунікації і проявів контактних (тілесна присутність поміж авдиторії) і квазіконтактних (участь у зустрічах на відстані, здійснюваних у видимому і звуковому виглядах). Як готуватись до таких проявів і які особливості поведінки для кожного виду публічних проявів з огляду на склад авдиторії і цілі, які Ви собі ставите у кожному випадку.
У Вас складні переговори? Чи важливе знайомство, від якого багато що залежить? Ви маєте вперше зустрітися із замовником чи роботодавцем? Що чекати від людини, яку Ви побачите вперше? Виявляється є спосіб з першого погляду зрозуміти, як людина діятиме, які в неї базові реакції, що вона зробить в певній ситуації або що не зробить ніколи. Озбройте себе методом “Типологія особистості” та будьте впевненими в якості будь-якого контакту!
Прослухавши курс, учасники отримають практичні техніки з продажів, які можна відразу застосовувати у роботі з клієнтами, а також створять готові комунікативні модулі для продажу саме свого продукту. Буде розглянуто приклади та кейси на різних етапах продажу. Після курсу з’явиться системний підхід до процесу продажів. Курс підходить для представників різних сфер бізнесу та враховує специфіку роботи B2B та В2С.
Курс розповість про те, як нав’язати взаємовигідні відносини з засобами масової комунікації і використати їх для розбудови власної справи і розвитку ЗМІ. Основні теми курсу: хто кого чи хто з ким – єдність інтересів людей з різних секторів; складові спільного успіху тих, про кого розповідають, і тих, хто розповідає; активність у нав’язуванні порядку денного; як і для чого визначати професійний (експертний) рівень людини «з іншого боку»; взаємодія персонажок і персонажів з творчинями і творцями публікацій; рольові ігри: інтерв’ю та інші способи збирання матеріалу.
Вже давно не секрет, що продажі є мірилом комерційного успіху компанії. І для того, щоб мати можливість власноруч правильно та швидко налаштувати роботу відділу продажів, потрібно розуміти основи. Курс покликаний дати розуміння та практичні інструменти для подальшої роботи над своєю компанією. Розібрати кожен основний аспект роботи відділу продажів та допомогти підприємцю знайти точки росту його компанії.
Цей курс допоможе учасникам розібратися з багатьма питаннями, що стосуються експорту, покращити їх розуміння відповідних процесів, а також розробити експортний план для бізнесу, щоб визначити сфери, робота над якими дозволить стати успішним експортером. Будуть розглянуті різні шляхи виходу на ринок та контекст, в якому вони будуть ефективними. Курс розкриває питання продажу та маркетингу за кордоном, а також стратегії, необхідні для міжнародної діяльності. Курс підходить як для бізнесу, що спеціалізується на виробництві, так і для сфери послуг.
Курс присвячений китайському мистецтву стратегічного мислення у сфері бізнесу. Основними темами курсу є мислення подіями та змінами, «Дао» як метафізичний обрій змін; принципи та конструкти стратегічного мислення. Метою курсу є надання можливості засвоєння основоположних принципів китайського стратегічного мислення, що особливо актуально для бізнесу доби VUCA. Курс буде корисний для бізнесменів, які займаються інноваційним бізнесом, також для будь-яких бізнесменів, хто зрозумів необхідність позбавитися обмежень мейнстрімних засобів ведення бізнесу.
Курс присвячено феномену блокчейну – розподіленої бази даних, системи, при якій інформація зберігається не на якомусь одному централізованому носії, а одночасно на всіх комп’ютерах, які є в даній системі. Будь-які угоди, торги, операції з нерухомістю, страхування, медицина, вибори – ця технологія може відстежити і зафіксувати всі необхідні дії без участі посередників. Сьогодні надзвичайно актуальним стає новий підхід, закладений у блокчейноміці: споживання зовсім не обов‘язково повинно зростати, а суб‘єктом суспільних відносин тепер може бути не тільки фізична/юридична особа чи держава, а і штучний інтелект!
Основою будь-якої складної діяльності є мислення. Підприємництво, бізнес, бізнес-аналітика, управління, консалтинг, проєктування – це складні сучасні діяльності. Вони вимагають від людей, що їх обирають, розвинених інтелектуальних функцій, логіки, структурованості, вміння працювати з поняттями та категоріями, швидко опановувати нові знання, працювати з великими масивами інформації, мати стратегічне бачення. Курс має за мету налаштування управлінського мислення та бізнес-мислення у слухачів і розкриття філософських аспектів успіху, лідерства, власності, теми майбутнього.
Вам доведеться виступати перед іншими. Не має значення, наживо, онлайн чи на ТБ. До виступу ще є час, але ви вже зараз нервуєте, погано спите, гаркаєте на родину і собаку. Не панікуйте! Все зовсім не страшно, якщо знати, що сказати і чого не робити. Дайте близьким спокій і, крок за кроком, підготуйте якщо й не революційну, то доволі пристойну промову. Зробіть це п’ять разів поспіль і почніть робити кар’єру у своїй царині чи в публічних виступах. Або йдіть у президенти.
Курс розроблений для підприємців та власників малого та середнього бізнесу, які планують співпрацювати з іноземними партнерами або націлені на роботу в міжнародних компаніях, де англійська – корпоративна мова спілкування. Стартовий рівень володіння загальною англійською – А2.
Метою даного курсу є ознайомлення і відпрацювання базової термінології HR-менеджера: підбір і адаптація персонала, мотивація, розвиток, навчання, оцінка продуктивності співробітників, корпоративна система заохочень тощо. Стартовий рівень володіння англійською – B1.
Основна мета цього курсу – систематизація та впорядкування термінології в сфері сучасного маркетингу (включаючи digital marketing) та реклами. Учасники курсу матимуть змогу ознайомитися не лише з базовими поняттями напрямку, але й з сучасними тенденціями у виборі технологій і інструментів просування бренда або продукта.
Стартовий рівень володіння англійською – B1.