Успіх цілої справи, яку Ви провадите, залежить і від Вашої особистої здатності справляти позитивне враження на різноманітні авдиторії. Цей курс про те, як обрати правильну стратегію публічних проявів (появ на людях), щоби запам’ятали і Вас, і Ваші ідеї, і Вашу справу. Слухачки і слухачі дізнаються про розрахунок потреби проявів у засобах масової комунікації і проявів контактних (тілесна присутність поміж авдиторії) і квазіконтактних (участь у зустрічах на відстані, здійснюваних у видимому і звуковому виглядах). Як готуватись до таких проявів і які особливості поведінки для кожного виду публічних проявів з огляду на склад авдиторії і цілі, які Ви собі ставите у кожному випадку.
Початок курсу:
березень
Тривалість курсу:
2 тижні
Форма навчання:
онлайн
Вартість:
16 800 гривень
Цей курс потрібний кожній людині, яка популяризує свою справу і шукає партнерства, фінансування, прихильності і споживання для свого продукту – хоч у підприємництві, а хоч у громадських і політичних вимірах. Якщо Ви хочете сталого розвитку своєї справи та її опірності щодо зовнішніх загроз, Вам варто ототожнити справу з собою і закріпити прихильність до Вас як особи і особистості, створивши в авдиторії усвідомлення, що та цікава людина, яка постає перед авдиторією у Вашій особі, якнайкраще відтворює сутність і привабливість Вашої справи, до якої у той чи інший спосіб потрібно долучитись.
Учасниці та учасники курсу здобудуть навички переконливого спілкування з авдиторією, як «полоненою», так і «вільною».
Опанують навички впливу на різноманітних людей, як очного, так і заочного, а також доведені практикою способи привабити і не втратити увагу цільової авдиторії
Навчаться ощадливому витрачанню власного запасу сил під час публічних проявів
Матимуть пристосовані для кожної і кожного поради про найкращі саме для них дії для досягнення цілей, навички визначення яких вони також здобудуть
Отримають знання з найдієвішої побудови матеріалів для оприлюднення на різноманітних платформах
Андрію Куликову 63 роки, майже 42 з яких він працює в журналістиці в СРСР, Україні, Британії, знову в Україні – газета, радіо, телебачення, знову радіо. Співзасновник Громадського Радіо і голова правління ГО «Комісія з журналістської етики». Затято популяризує україномовну рок-музику, послідовно – кримськотатарську музику різних жанрів.
Що таке публічний прояв
Основні передумови успішного публічного прояву (за різновидами)
Подібності і відмінності поведінки під час публічних проявів різних видів
Ваші права та обов’язки під час публічного прояву
Вправа на виявлення наявних навичок
Як залучити увагу просто з початку публічного прояву і не втратити її
Всі учасниці та учасники оцінюють свої дії під час курсу, як і дії порадника. Видача особистих порад для подальшого розвитку набутих знань і навичок.
Початок:
березень
Тривалість:
2 тижні
Форма:
онлайн
Вартість:
16 800 гривень