Цей курс допоможе учасниками розібратися з багатьма питаннями, що стосуються експорту, покращити їх розуміння відповідних процесів, а також розробити експортний план для бізнесу, щоб визначити сфери, робота над якими дозволить стати успішним експортером. Будуть розглянуті різні шляхи виходу на ринок та контекст, в якому вони будуть ефективними. Курс розкриває питання продажу та маркетингу за кордоном, а також стратегії, необхідні для міжнародної діяльності. Курс підходить як для бізнесу, що спеціалізується на виробництві, так і для сфери послуг.
Початок курсу:
березень
Тривалість курсу:
2 тижні
Форма навчання:
онлайн
Вартість:
24 000 гривень
засновник і президент «Koktebel Jazz Festival», український продюсер (кінокомпанія «MF Films»)
засновник і президент «Koktebel Jazz Festival», український продюсер (кінокомпанія «MF Films»)
Учасники навчаться підбирати найдієвіші стратегії пошуку партнерів за кордоном
Зрозуміють, який зміст контрактів із закордонними партнерами та різницю між агентами і дистриб’юторами
Розглянуть, як отримати дохід та як належним чином оцінити свою продукцію за кордоном
Зможуть провести дослідження цільових ринків та обрати найбільш підходящий варіант для свого бізнесу
Барбара Маккрорі очолює Transform Business Consulting – компанію, яку вона створила для надання консультативних послуг з трансформації бізнесу. Вона є тренером та радником з питань розвитку бізнесу для Scottish Development International, Ayrshire Council та British Council (Індія), а нещодавно завершила велику програму наставництва для підприємств у Північній Ірландії для Invest Northern Ireland. Вона має докторську ступінь у галузі бізнесу, ступінь в галузі маркетингу, закінчила MBA та курси наставництва й коучингу. До переліку тем, які вона розглядає під час семінарів та тренінгів, входять інтернаціоналізація, розвиток бізнесу (продажі та переговори), управління міжнародними продажами, підприємницьке лідерство, productivity through people, керівництво перетвореннями, ефективне керівництво та управління інноваціями. Як бізнес-консультант співпрацювала з великими торговими марками, такими як Mars, Masterfoods, Unilever, Dolmio, Heineken, Hellmans, Flora, Nivia, Walkers та Johnson Brothers.
Планування та зміст експорту
Особливості експорту продукту
Базові правові питання за кордоном
Маршрути до ринку
Пошук міжнародного партнера
Агенти та дистрибьютори
Вартість та ціни
Отримання оплати
Міжнародні продажі
Міжнародний маркетинг
1. Чому важливо розробити план експорту; чому зміст
також важливий?
2. Протягом курсу учасники дослідять цільові ринки,
практикуватимуться у виборі одного з них, а також практикуватимуться у пошуку
закордонних партнерів.
3. Учасники зрозуміють важливість укладення
контрактів та змісту контрактів із зарубіжними партнерами, засвоять різницю між
агентами та дистрибуторами, а також функції кожного з них.
4. Ми шукатимемо різні маршрути на ринок збуту, а
також розглянемо, в якому контексті кожен із них є найбільш прийнятним.
5. Учасники зрозуміють як отримувати оплату та
встановлювати ціну на їхній товар за кордоном.
6. Ми
розглянемо продаж та маркетинг за кордоном та різноманітні стратегії, необхідні
для міжнародних продаж.
Початок:
березень
Тривалість:
2 тижні
Форма:
онлайн
Вартість:
24 000 гривень