Зміни в громаді потребують ресурсів: грошей, техніки, людей, інформації, часу. Цей курс про те, як порахувати та де шукати ресурси для реалізації власного (або громадського) проєкту. Учасники не лише дізнаються, які види ресурсів існують, але і розумітимуть, де їх шукати та як отримати. Як працювати з різними джерелами ресурсів, які особливості є при роботі з грантодавцями, партнерами, спонсорами, інвесторами.
Початок курсу:
березень
Тривалість курсу:
2 місяці
Форма навчання:
онлайн
Вартість:
9 600 гривень
Курс підійде для широкого кола слухачів: працівників органів державної влади, місцевого самоврядування, закладів освіти, культури або громадських об’єднань. Кожен, хто хоче створювати позитивні зміни навколо себе і має ідеї, але не знає, як залучити ресурси для реалізації цих ідей, зможе зайти відповіді на цьому курсі. Керівники, які відповідають за впровадження таких змін у своїй громаді, сфері або закладі, зрозуміють, як організувати постійну роботу над залученням ресурсів.
Учасники курсу опанують навичку оформлення своєї ідеї змін в проєкт, обрахування ресурсів, які потрібні для його втілення, та будуть знати, де шукати ці ресурси.
Навчаться працювати з п’ятьма джерелами залучення ресурсів та близько 20-тьма різноманітними техніками та практиками.
Курс має суто практичне спрямування і заснований на найкращих прикладах фандрейзингу в Україні – від маленьких сіл до цілих областей.
Наприкінці курсу кожен учасник матиме написаний проєкт, який можна представити грантодавцю, спонсору або інвестору.
Вікторія Феофілова – громадська діячка з Черкас, працює в громадському секторі з 1999 року. Голова ГО “Горизонт змін”. Проєктна менеджерка Агенції регіонального розвитку Черкаської області (2020 році). Залучила ресурси на реалізацію більше 50-ти різноманітних проєктів та програм, як громадських, так і бізнес. Має досвід роботи з приватними та урядовими, українськими, європейськими та американськими донорськими структурами. Фасилітаторка освітніх форматів зі стажем більше 15 років. Веде авторський курс з грантописання (з 2019 року).
Кожен учасник представляє свій проєкт і фандрейзингову стратегію перед жюрі з експертів та отримує зворотний зв’язок.
Початок:
березень
Тривалість:
2 місяці
Форма:
онлайн
Вартість:
9 600 гривень