Волинська бізнес-школа при Острозькій академії

vbs@oa.edu.ua
+38 073 839 3093

Наталія Галицька

Експертні продажі

Наталія ГАЛИЦЬКА

Прослухавши курс, учасники отримають практичні техніки з продажів, які можна відразу застосовувати у роботі з клієнтами, а також створять готові комунікативні модулі для продажу саме свого продукту. Буде розглянуто приклади та кейси на різних етапах продажу. Після курсу з’явиться системний підхід до процесу продажів. Курс підходить для представників різних сфер бізнесу та враховує специфіку роботи B2B та В2С.

Початок курсу:
березень

Тривалість курсу:
2 тижні

Форма навчання:
онлайн

Вартість:
16 800 гривень

Для кого цей курс?

Курс буде корисним для усіх, хто працює в сфері продажів або очолює відділ продажів (незалежно від сфери діяльності компанії). Підійде для представників В2В та В2С.

Знання та навички, які отримають слухачі курсу

Навчаться розрізняти типи клієнтів і вміти конструктивно з ними взаємодіяти

Зможуть створити свій комунікативний сценарій початку розмови в залежності від типу продажів

Зрозуміють, як перехоплювати ініціативу в переговорах

Натренуються грамотно представляти свій продукт на мові переваг і вигод для клієнта

Про викладача

Наталія Галицька – сертифікований бізнес-тренер в спеціалізаціях: управлінські навики для керівників; продажі для В2В, В2С; емоційний інтелект; особистісна ефективність (управління енергією і фокусом уваги); комунікативні тренінги для команд; досвід проведення навчань 17 років. Навчала більше як 90 бізнес-галузей. В більшості клієнти – це підприємства технічних напрямків і інтелектуальних послуг, які продають дорогий продукт, де цикл продажу від 2-ох і більше зустрічей. Практичний досвід в бізнесі з 1995 року, в продажах 25 років.

Зміст курсу

  • Модуль 1: Типологія клієнтів

  • Чотири психотипи клієнтів
  • Вміння визначити домінуючий  тип клієнта
  • Яка поведінка  доречна з кожним з типів
  • Приклади комунікативного впливу на кожен з типів
  • Практикум
  • Модуль 2: Комунікація на початкових етапах продажу 

  • Як зацікавити клієнта з перших слів розмови 
  • Баланс невербальної і вербальної поведінки: які деталі важливі для створення і підтримки довіри між клієнтом і менеджером 
  • Практикум
  • Модуль 3: Як утримувати ведучу позицію в процесі продажу

  • Запитання для виявлення і формування потреб клієнта
  • Техніка перехоплення ініціативи
  • СПИН запитання
  • Практикум
  • Модуль 4: Переконлива аргументація

  • Підготовка сильної аргументації на користь продукту  і компанії
  • ХПВ алгоритм презентації
  • Використання переконливих слів і виразів, як інструментів  впливу
  • Практикум
  • Модуль 5: Ціна і цінність

  • Озвучення і відстоювання ціни
  • Як втримати свої позиції і не «прогнутись»
  • Алгоритм торгу
  • Практикум
  • Модуль 6: Закриття продажу

  • Три ситуації в процесі продажу, коли потрібно зробити спробу закрити продаж 
  • Фіналізація продажу: вісім практичних технік закрити продаж
  • Практикум
  • Модуль 7: Робота із запереченнями

  • Причини заперечень
  • Алгоритм роботи із запереченнями 
  • Комунікативні Скрипти для впевненого реагування на заперечення і сумніви
  • Пропрацювання заперечень, які найчастіше висловлюють клієнти 
  • Практикум
  • Модуль 8: Пітчинг проєктів

Кожен учасник представляє свій проєкт та фандрейзингову стратегію перед жюрі з експертів та отримує зворотний зв’язок.

Початок:
березень

Тривалість:

2 тижні

Форма:
онлайн

Вартість:
16 800 гривень

По завершенню курсу учасники отримають сертифікат VBS

Запис на курс




    Потрібна безкоштовна консультація?
    Залиште свій номер телефону і ми Вам обов’язково перетелефонуємо!