Модулі
Модуль – короткий інтенсивний лекційний, семінарський або тренінговий формат з переважно кейсовим змістом і значним обсягом інтерактиву.
Середня тривалість модулю – від трьох годин до трьох днів. Зазвичай наші модулі спрямовані на формування певної групи навичок. Але також ми пропонуємо мотиваційні та світоглядні модулі, що сприяють самовизначенню слухачів. Всі модулі є авторськими, їх автори – відомі реалізовані практики і лідери думок у відповідних бізнес-галузях та сферах діяльності.
Браніслава ТАКАХАШИ
Модуль надає базові знання про японський національний характер, цінності японської культури та їхній вплив на те, як японці ведуть бізнес. Учасники зрозуміють цю унікальну культуру, що дозволить успішно налагоджувати майбутні ділові контакти з Японією. Модуль складається з двох лекцій тривалістю 1,5 години з практичною складовою – прикладами реальних кейсів про ведення ділових стосунків з японцями.
Андрій ФЕДОРОВ
Модуль розкриває всі системні поняття, що використовуються в продажах, та дає розуміння, як побудувати систему продажів. У рамках модулю слухачі ознайомляться з наступними поняттями: сегменти клієнтів, лід та воронка продажів, етапи продажів, CRM-система. Також зможуть працювати з базовими техніками переговорів.