Основна мета цього курсу – систематизація та впорядкування термінології в сфері сучасного маркетингу (включаючи digital marketing) та реклами. Учасники курсу матимуть змогу ознайомитися не лише з базовими поняттями напрямку, але й з сучасними тенденціями у виборі технологій і інструментів просування бренда або продукта.
Стартовий рівень володіння англійською – B1.
Початок курсу:
березень
Тривалість курсу:
2 місяці
Форма навчання:
онлайн
Вартість:
16 800 гривень
Для маркетолога знання англійської вкрай важливе, адже найсучаснішу інформацію про маркетинг можливо знайти лише на сторінках іноземних видань. Курс буде корисний як для практикуючих маркетологів і початківців, які планують виходити на новий професійний рівень, так і для співробітників медіа компаній.
Зможуть опанувати професійну літературу, тому що однією з найважливіших частин ефективної діяльності маркетолога – бути в курсі іноваційних технологій
Збільшать запас професійної лексики
Зможуть моделювати ситуації з використанням всіх необхідних навичок англійської безпосередньо для роботи
Оволодіють професійними навичками презентації робочих процесів
Світлана Кочергіна – кандидат філологічних наук, 14 років працювала на посаді доцента у Донецькому національному університеті, практикуючий викладач англійської. Понад 20 років викладає загальну і бізнес англійську. Серед студентів – топ-менеджери провідних українських компаній (Епіцентр, MTI Group, Будинок іграшок і ін.). Розробляє курси, компілюючи інформацію з класичних підручників британських видавництв з сучасними інформаційними джерелами.
Початок:
березень
Тривалість:
2 місяці
Форма:
онлайн
Вартість:
16 800 гривень