Курс розповість про те, як нав’язати взаємовигідні відносини з засобами масової комунікації і використати їх для розбудови власної справи і розвитку ЗМК. Основні теми курсу: хто кого чи хто з ким – єдність інтересів людей з різних секторів; складові спільного успіху тих, про кого розповідають, і тих, хто розповідає; активність у нав’язуванні порядку денного; як і для чого визначати професійний (експертний) рівень людини «з іншого боку»; взаємодія персонажок і персонажів з творчинями і творцями публікацій; рольові ігри: інтерв’ю та інші способи збирання матеріалу.
Початок курсу:
березень
Тривалість курсу:
2 тижні
Форма навчання:
онлайн
Вартість:
16 800 гривень
Для експерток та експертів, власниць і власників підприємств, журналісток і журналістів.
Усвідомлять взаємозалежність тих, хто працюють у галузі ЗМК, в експертному середовищі, у ділових колах і в громадському секторі
Засвоять способи і засоби обумовлення зацікавленості своєю діяльністю для творення взаємовигідних відносин
Здобудуть навички ініціювання публікацій у вигідному для себе вимірі
Знатимуть, як контролювати перебіг інтерв’ю і процесу збирання матеріалів
Дізнаються про варіанти запобігання негативним публікаціям і виправлення шкоди, завданої негативними публікаціями та про способи домогтись правдивої інформації
Випробують здобуті знання і навички у рольових іграх
Андрію Куликову 63 роки, майже 42 з яких він працює в журналістиці в СРСР, Україні, Британії, знову в Україні – газета, радіо, телебачення, знову радіо. Співзасновник Громадського Радіо і голова правління ГО «Комісія з журналістської етики». Затято популяризує україномовну рок-музику, послідовно – кримськотатарську музику різних жанрів.
Теми: Чому такі узалежнені одні від одних люди, які породжують відомості, і люди, які їх збирають. Співпраця в пошуку і подачі відомостей. Змагання за найкращий сосіб подачі відомостей.
Теми: Важливість знання людини і організації, з якими маєш справу. Способи і засоби отримання неочевидних знань. Способи і засоби підтримання зв’язку і поінформованості.
Теми: Визначення тем, що становлять спільний інтерес. Врахування зовнішніх обставин для збільшення ймовірності появи публікацій і джерел пошуку. Запас тем для нав’язування порядку денного.
Теми: Визначення кола тих, з ким варто мати справу. Співвідношення і сполучення ділового та особистісного у стосунках тих, хто надає відомості, і тих, хто збирає відомості. Обмін знаннями і навичками у спілкуванні з партнер(к)ами.
Теми: Як домогтись залежності партнерок і партнерів від Вас. Як підтримувати сталу зацікавленість у публікаціях. Можливість і доцільність індивідуальних підходів до всіх, з ким маєш справу.
Учасниці та учасники мають змогу апробувати здобуті навички і зробити висновки про потреби для подальшого вдосконалення навичок.
Початок:
березень
Тривалість:
2 тижні
Форма:
онлайн
Вартість:
16 800 гривень