Вже давно не секрет, що продажі є мірилом комерційного успіху компанії. І для того, щоб мати можливість власноруч правильно та швидко налаштувати роботу відділу продажів, потрібно розуміти основи. Курс покликаний дати розуміння та практичні інструменти для подальшої роботи над своєю компанією. Розібрати кожен основний аспект роботи відділу продажів та допомогти підприємцю знайти точки росту його компанії.
Початок курсу:
березень
Тривалість курсу:
2 тижні
Форма навчання:
онлайн
Вартість:
9 600 гривень
Курс призначено для власників та керівників компаній в секторі малого та середнього бізнесу, котрі планують створювати власний відділ продажів або ж мають намір підвищити ефективність, реорганізувавши та покращивши існуючий відділ. Підходить як для В2С, так і для В2В напрямків, котрі працюють з гарячим, теплим та холодним трафіком (заявками/контактами).
Отримають теоретичну інформацію щодо основних аспектів роботи відділу продажів
Закріплять отриману інформацію на практиці та по завершенню будуть мати на руках підготовлені матеріали для інтеграції в роботу відділу продажів
Назарій Карпук працює 5 років у сфері продажів, має успішний досвід в побудові продажів у нішах інтернет-магазину, школи англійської мови, юридичних послуг та продажів промислового обладнання. Надає консалтингові послуги у сфері продажів (серед клієнтів SLINEX, Way Wood, Yes! English School, та інші). Володіє практичним досвідом як в особистих продажах, так і в формуванні, навчанні та управлінні командами від 2 до 10 менеджерів з продажів.
У цьому модулі учасники пройдуть теоретичну частину основних етапів розмови з клієнтом, сформують основу розуміння структури продажів + закріплять набуту інформацію в форматі написання скрипта для своєї компанії. Також в підмодулі надається інформація про те, як правильно інтегрувати скрипти в роботу, щоб максимально знизити внутрішній спротив співробітників.
У цьому модулі слухачі отримають дані про формування команди з продажів власними руками та закріплять надану інформацію у вигляді підготовки воронки для рекрутингу, скриптів для запрошення на співбесіду і скриптів проведення співбесіди, сформують основні критерії для пошуку менеджера.
Модуль надасть розуміння, які саме дані, цифри та тенденції потрібно відслідковувати в процесі роботи відділу продажів. Після отримання теоретичної інформації слухачі закріплюють знання, створюючи для власних компаній аналітичні таблиці для контролю та управління продажами.
Короткий модуль про основи вибору системи, в якій планується робота, основи розробки архітектури воронок CRM систем, можливих автоматизацій та основні нюанси інтеграції в роботу відділу. Закріплення матеріалу проходить через аналіз власної структури та розробки нової / доопрацювання існуючої архітектури.
Практичний модуль, в якому вся авдиторія разом з викладачем по черзі проводять розбір кожного із бізнесів для пошуку точок росту та кожен учасник складає план дій для інтеграції розроблених рішень.
Початок:
березень
Тривалість:
2 тижні
Форма:
онлайн
Вартість:
9 600 гривень